Oferta ta zawiera pełny zakres świadczonych usług obsługi technicznej i księgowej. Istnieje możliwość dowolnej konfiguracji oferty i dostosowania jej do potrzeb każdej Wspólnoty.

Obsługa techniczna:

  • Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy Prawa budowlanego
  • Zlecanie okresowych przeglądów technicznych zgodnie z wymaganiami Prawa budowlanego.
  • Wyszukiwanie usługodawców, negocjowanie cen i warunków umów oraz ich zawieranie, kontrolę wykonania prac związanych z umową.
  • Kontrola prawidłowości wykonywania umów oraz ich wypowiadanie w przypadkach gospodarczo uzasadnionych.
  • Zapewnienie przeprowadzenia ustalonych przez właścicieli lokali remontów.
  • Zapewnienie bieżącej konserwacji oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania urządzeń technicznych, będących wyposażeniem nieruchomości wspólnej, umożliwiających korzystanie z energii elektrycznej, energii cieplnej, wody i gazu, domofonów, anteny zbiorczej i innych urządzeń.
  • Usuwanie awarii i ich skutków w części wspólnej nieruchomości.
  • Zapewnienie dla nieruchomości dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody i odprowadzenia ścieków, oraz wywozu śmieci.
  • Zapewnienie utrzymania porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku właścicieli lokali, terenu nieruchomości, chodników wzdłuż nieruchomości i innych terenów, jeżeli obowiązek taki wynika z zawartych umów, postanowień lub ustaw.
  • Inne czynności zlecone przez wspólnotę w ramach indywidualnych uzgodnień


Obsługa księgowa:

  • Prowadzenie księgowości i ewidencji finansowej Wspólnoty w oparciu o System Łatwej Obsługi NIEruchomości (SŁONIE).
  • Prowadzenie wykazu lokali, właścicieli i przypadających im udziałów w nieruchomości wspólnej.
  • Prowadzenie ewidencji osób zamieszkujących w lokalach.
  • Obsługa rachunków bankowych Wspólnot.
  • Rozliczanie mediów.
  • Przygotowywanie projektów planu gospodarczego (w formie planu rzeczowo-finansowego) w tym wpływów i wydatków z funduszu remontowego.
  • Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzania głosowania w tym uchwał w drodze indywidualnego zbierania głosów oraz przygotowanie powiadomień właścicieli o wynikach głosowania.
  • Przygotowywanie i obsługa zebrań właścicieli lokali.
  • Przygotowywanie dla Zarządu Wspólnoty sprawozdań finansowych przewidzianych w umowie lub w ustawie o własności lokali;
  • Nadzór nad terminowym dokonywaniem płatności Wspólnoty w tym podatków i innych opłat publicznoprawnych.
  • Przed sądowa windykacja, należnych od właścicieli lokali opłat, na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną, oraz naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat, zgodnie z podjętymi uchwałami wspólnoty mieszkaniowej.
  • Przed sądowa windykacja należności z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości.
  • Prowadzenie wynajmu pomieszczeń i innych elementów w nieruchomości wspólnej.
  • Wydawanie zaświadczeń i poświadczeń wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego lub pomocy społecznej.
  • Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji nieruchomości.
  • Zapewnienie właścicielom dostępu do dokumentów i informacji o sytuacji finansowej Wspólnoty.
  • Inne czynności zlecone przez wspólnotę w ramach indywidualnych uzgodnień


Czynności administracyjne wykonywane za oddzielnym wynagrodzeniem:

  • Przygotowywanie dokumentów oraz wniesienie sprawy o zapłatę w trybie uproszczonym do sądu powszechnego.
  • Usługa utrzymania czystości i porządku na terenie wspólnoty jak i w części nieruchomości wspólnej.

 

 

e-kartoteka



Serwis internetowy, w którym poprzez stronę WWW każdy może sprawdzić swoje zobowiązania i wpłaty, aktualne naliczenia opłat, rozliczenia mediów, uchwały, regulaminy lub podać odczyt wodomierza.



 

Pośrednictwo
w obrocie
nieruchomościami



Oferty sprzedaży i wynajmu domów oraz mieszkań.


Licznik odwiedzin

Dzisiaj 4

Wczoraj 28

Tydzień 58

Miesiąc 960

Wszystkie odwiedziny 35726

Currently are 8 guests and no members online

Rejestracja odwiedzin od dn. 01.03.2015

Regionalne Biuro Pośrednictwa
i Zarządzania Nieruchomościami
„DRAMAX”
44-120 Pyskowice
ul. Strzelców Bytomskich 18A
tel./fax. : 32 233-95-08
e-mail: biuro@dramax.com.pl

JSN Epic template designed by JoomlaShine.com